Estudi sobre plataformes i drets digitals de la infància i l’adolescència

En Jordi Gómez, en representació del CNIAC, ha esta present a la presentació de l’estudi sobre ‘Plataformes digitals BigTech en el sistema educatiu català i drets de la infància: amenaces i reptes’, liderada pel Grup de Recerca Esbrina de la Universitat de Barcelona en aliança amb les Associacions Federades de..Read More

Llençament del projecte ‘Diàlegs Educació 2030: Transformem l’educació per als reptes globals’

El CNIAC ha participat en la jornada de llançament del projecte ‘Diàlegs Educació 2030: Transformem l’educació per als reptes globals‘ impulsat per CATESCO en el marc de l’Aliança Catalunya 2030, amb l’objectiu de contribuir a generar un nou contracte social per a l’educació.. El projecte respon a l’informe de la..Read More

Assemblea extraordinària del ‘Consejo Estatal de Participación de Infancia y Adolescencia (CEPIA)’

La Rim El Khamlichi, membre de la Comissió permanent i representant del CNIAC al ‘Consejo Estatal de Participación de Infancia y Adolescencia (CEPIA)’ ha participat en la reunió de treballar sobre la ‘Estrategia Estatal de Derechos de la Infancia y Adolescencia (2023-2030)’, de l’Estat espanyol. En la sessió hi varen..Read More

Avaluació de l’avançament del curs escolar amb el Departament d’Educació

El president del CNIAC, Roc Morella, ha participat en representació del Consell en l’avaluació de la mesura d’avançament del calendari escolar: Tardes de lleure educatiu, setembre 2022, a fi d’identificar les millores que caldria fer-hi i aplicarles per al curs 2023-2024, impulsada pel Departament d’Educació. Així, el CNIAC ha participat..Read More