En Roc Morella, vicepresident adolescent, i la Laia Farràs, secretària del CNIAC, han participat representant el CNIAC en la jornada de debat organitzada per Save the Children amb representants dels partits polítics que es presenten a les eleccions del 14 de febrer a la Generalitat de Catalunya. El debat dona el tret de sortida a la campanya de Save the Children #VotaPerLaInfancia.
El debat va servir per posar sobre la taula l’informe elaborat per Save the Childre: Quan mesura la infància a Catalunya? i per posar al centre de l’agenda política qüestions que afecten la infància i l’adolescència, en un debat amb els diferents representants polítics a les properes eleccions catalanes: Francesc de Dalmases (Junts); Laura Vilagrà (ERC); Noemí de la Calle (Ciutadans); Raúl Moreno (PSC); Susanna Segovia (En Comú Podem); Eulàlia Reguant (CUP-Guanyem); Marisa Xandri (PP); Lluís Font (PDECat); i Oriol Puig (PNC) han respòs les preguntes de les entitats en matèria de pobresa, violència, educació i participació infantil.
S’han plantejat quatre qüestions i cada representant polític a disposat d’un temps per presentar les propostes del seu partit en cada qüestió. Així, Save the Children plantejava dues qüestions una relacionada amb les iniciatives que proposaran contra la violència que pateix la infància i l’adolescència i si prioritzaran la inversió pública per acabar amb la pobresa infantil. El CNIAC els plantejava dues qüestions: una sobre Educació i Confinament i l’altra sobre Polítiques públiques d’infància i Participació infantil.
si ens trobéssim en una nova situació de confinament, tenen pensat tancar durant un temps les escoles? I si, en el cas que fos així, com asseguraríen que no ens mancarien els materials necessaris perquè tots els infants i adolescents poguessin assistir a les classes virtuals, i quin seria el pla d’avaluació de la resta del curs?
si ens trobéssim en una situació similar al confinament, tenen pensat tancar durant un temps les escoles? I si, en el cas que fos així, com asseguraríen que no ens mancarien els materials necessaris perquè tots els infants i adolescents poguessin assistir a les classes virtuals, i quin seria el pla d’avaluació de la resta del curs?